hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| نخستین پارک تخصصی پارکور کشور در گرگان احداث می‌شود

گلستان| نخستین پارک تخصصی پارکور کشور در گرگان احداث می‌شود

شهردار گرگان از افزایش ۴ برابری سرانه‌های ورزشی ایجادشده توسط شهرداری گرگان در سال جاری خبر داد و گفت: نخستین پارک تخصصی پارکور در کشور در دهه مبارک فجر توسط شهرداری گرگان کلنگ زنی می‌شود.

عبدالرضا دادبود در جلسه پیگیری روند اجرایی 40 پروژه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در حال حاضر در سطح شهر گرگان 5 سالن ورزشی روباز، 10 سالن ورزشی سرپوشیده و پنج چمن مصنوعی ایجادشده توسط شهرداری گرگان در خدمت شهروندان است که مساحت کلی آن به 16 هزار و 144 مترمربع می‌رسد.

او با اشاره به وجود 454 دستگاه بدنسازی در سطح پارک‌های شهر گرگان ادامه داد: در طول سال جاری با تلاش همکاران در شهرداری گرگان تلاش شده سرانه ورزشی ایجادشده توسط شهرداری گرگان افزایش یابد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های موجود در سطح شهر گرگان وجود فضاهای خالی در پارک‌ها است که برنامه‌های شهرداری برای این زمین‌ها، مجهز کردن فضاهای موجود به تجهیزات ورزشی است که این اقدام در یک هزار و 200 متر از زمین‌های خالی پارک‌ها در دهه مبارک فجر اجرایی می‌شود. شهردار با اشاره به اینکه نخستین پارک تخصصی پارکور در کشور در دهه مبارک فجر توسط شهرداری گرگان کلنگ زنی خواهد شد، تأکید کرد: این پروژه در پارک جنگلی النگدره گرگان کلنگ زنی خواهد شد که نخستین پارک تخصصی پارکور در طبیعت در سطح کشور محسوب می‌شود.

او گفت: سرانه ورزشی ایجادشده توسط شهرداری گرگان تا قبل از این دوره مدیریت شهرداری گرگان 16 هزار مترمربع بوده که در سال جاری با احتساب پروژه‌های دهه مبارک فجر شهرداری گرگان به 68 هزار مترمربع رسیده است.

دادبود با اشاره به توسعه ورزشی همگانی به‌عنوان یکی از راهبردهای در افزایش سلامتی و تندرستی شهروندان، بیان کرد: خوشبختانه تجهیز ایستگاه‌های تندرستی هم دو برابر شده و در این دوره مدیریتی شهرداری گرگان توجه به توسعه سرانه‌های ورزشی به‌عنوان یک اصل مهم در دستور کار قرار دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد